Wynajem kampera: wakacje w kamperze pobiły wszystkich poprzedników

Szalony pomysł jaki zrodził się w mojej głowie w połowie zeszłego roku szybko przypadł do gustu mojej dziewczynie, która bez zbędnego namysłu zdecydowała się wspólnie ze mną wcielić go w życie. Pracując przez prawie trzy lata w jednej z korporacji katowickich udało nam się odłożyć dość sporo pieniędzy, aby wyjechać na miesięczny urlop do Stanów Zjednoczonych, o którym zresztą marzyliśmy od dawien dawna. Zobacz, jak zorganizowaliśmy naszą podróż.

Jak zorganizowaliśmy wyjazd

Zależało nam jednak na wyjątkowości tego czasu wolnego, aby na dobre utrwalił się w naszej świadomości. Marta myślała początkowo o spędzeniu czasu głównie nad morzem i na plażach Miami i Florydy, ja natomiast myślałem bardziej o zróżnicowaniu naszego pobytu, aby ten nie ograniczył się tylko do leżenia do góry brzuchem na piaszczystych plażach Miami czy Kalifornii. Zależało mi bardzo, żeby wywieźć z Ameryki zdecydowanie więcej, aby nasze przeżycia mogły stać się dobrze utkaną historią do opowiadania naszym dzieciom i wnukom. Podczas naszych rozmów zaświtał mi w głowie naprawdę znakomity pomysł, aby pójść na całość i przemierzyć Amerykę kamperem wzdłuż i wszerz, od samej Alaski aż po Kalifornię oraz cały teren Stanów Zjednoczonych od wschodu na zachód tak, aby nie pominąć ani jednego skrawka tego tętniącego życiem kraju. Wynajem kampera w Ameryce jest jednym z najtańszych i możliwie najciekawszych sposobów nocowania, mieszkania oraz podróżowania. Połączenie tych wszystkich czynników w jedną całość spowodowało, iż nie musieliśmy długo zastanawiać się nad tym, czy podjęliśmy właściwą decyzję.

Gdy byliśmy już w Ameryce…

Po przylocie do Ameryki i wynajęciu kampera wiedzieliśmy, że postąpiliśmy słusznie. Cały miesiąc upłynął nam na niezapomnianych doznaniach i wrażeniach, a przemierzenie całego, rozległego kraju będącego hegemonem ekonomicznym, przemysłowym oraz kulturowym było dla nas niebywałym wyczynem. Świetne widoki Wielkiego Kanionu czy też malownicze okolice Krainy Wielkich Jezior dostarczyły nam więcej wrażeń niż nasze całe życie do tej pory. Mamy nadzieję, że kiedyś jeszcze powtórzymy naszą eskapadę i wtedy też postawimy na wynajem kampera.